Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2012 01:36 - Откриха втора линия на метрото в София, а автомобилният хаос в града стана още по-голям.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1516 Коментари: 4 Гласове:
1



Преди години общинските служители на столицата говореха, че потокът на автомобили ще спадне с 25% след откриването на първата линия на метрото. След това още щял да спадне, след откриването на новата линия на метрото - от Ломско шосе до бул. Черни връх.

Като гледам днес какво движение имаше - имам чувството, че колкото повече линии на метрото откриват, толкова повече автомобили има в София. Парадоксално, но факт.



Гласувай:
1



1. vassko1 - Тава е факт
15.09.2012 12:13
Здравей колега.
След като "гледаш какво движение има" значи си от тези хора, които все още не са разбрали, колко е по - евтино и по - бързо да се движиш с метрото. Трябва да мине много време докато хората се научат тази привилегия. Не знам, колко на брой са били автомобилите преди да се открие метрото и след това, но знам че сутрин то е пълно. А тези хора, които се возят на него значи не се возят на автомобилите си. Познавам няколко човека, които започнаха да използват подземния паркинг на цариградско шосе и сега са много доволни и разходите по автомобила им намаля драстично.
Аз лично се занимавам с доставки и голяма част от работното ми време минава по улиците на София. Аз съм благодарен на общината, че разширяват метрото, защото това е много голямо удобство, както за мен така и за гражданите, които ходят на работа в центъра.
Но все пак пълно щастие няма.
Благодаря !!!
цитирай
2. kolevdobri - Аз също съм доволен от метрото.
16.09.2012 11:45
Това е една от най-умните инвестиции през последните 22 години. Не оспорвам това. Аз също ползвам метрото, за да си свърша някоя работа в центъра. Всеки път като пътувам с него броя приблизително колко хора се возят в този момент във вагона, в който се возя и аз. След това умножавам по общия брой на вагоните и се получават наистина впечатляващи резултати. Но в същото време ползвам и автомобили за предвижване и само констатирам факта, че въпреки използваемостта на метрото, "отгоре" нещата изобщо не вървят към подобрение. Ако трябва да даваме пример с приятели, аз също имам приятел, който ползва понякога метрото, въпреки, че може да си позволи да ходи всеки ден с кола на работа до Пловдив, без това да го притесни финансово. Все пак си казвам, добре де, след като аз, КОЙТО ПОЧТИ НИКОГА НЕ СЪМ ПОЛЗВАЛ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ, ПОЛЗВАМ МЕТРОТО И ТО НЕ КАТО ЕДНОКРАТЕН АКТ В МЕСЕЦА, СЛЕД КАТО И МОИ ПРИЯТЕЛИ, КОИТО СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ СА "ПРАВЕНИ" В АВТОМОБИЛ, ВЕЧЕ ПОЛЗВАТ МЕТРОТО, ЗАЩО "ОТГОРЕ" СТАВА ВСЕ ПО-ЗЛЕ. ЗА ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ, В КОИТО СЪЩЕСТВУВА МЕТРОТО, НАСЕЛЕНИЕТО НА СТОЛИЦАТА НЕ СЕ Е УВЕЛИЧИЛО ЧАК ТОЛКОВА, ЧЕ ДА ОБЯСНИ ТОЗИ ФЕНОМЕН.
цитирай
3. kolevdobri - А може би хората просто пътуват повече.
16.09.2012 11:47
След като са си купили карта, могат да се възползват от възможността да пътуват повече. Когато имаше други възможности надали някой от Младост ще отиде до Обеля, за да види "какво става там", след като трябваше да смени поне 3 линии на градския транспорт. Сега е по-друго.
цитирай
4. kolevdobri - На 01.09.2012г. бях в Младостите
03.10.2012 08:53
Някъде към 18 часа привечер. Невиждано задръстване и трудно придвижване в целия комплекс. Отново си зададох въпроса, София дали има главен архитект и то от десетилетия насам. УЛИЦИ, КОИТО СТИГАТ ДОНИКЪДЕ. И ПАРАДОКСЪТ Е В ТОВА, ЧЕ НАЙ-ГОЛЯМОТО ЗАДРЪСТВАНЕ БЕШЕ В РАЙОНА НА БУЛ. ЙЕРУСАЛИМ, ТОЕСТ ТОЗИ, КОЙТО ВОДИ КЪМ ПОСЛЕДНАТА СТАНЦИЯ НА МЕТРОТО В МЛАДОСТ. ТА НИМА ХОРАТА НЕ ЗНАЯТ, ЧЕ ТАМ ИМА МЕТРО? ОПАШКАТА ОТ КОЛИ ЗАПОЧВАШЕ ОЩЕ ОТ ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ И СТИГАШЕ ДО СТАНЦИЯТА НА МЕТРОТО. И КАКТО ОБИКНОВЕНО В СЛУЧАЯ СЕ СЛУЧВА - БУЛ. ЙЕРУСАЛИМ СВЪРШВА В НИЩОТО, КАКТО И Г.М. ДИМИТРОВ, КАКТО И БУЛ. Т. КАБЛЕШКОВ, КАКТО И Т. АЛЕКСАНДРОВ, КАКТО И БУЛ. ВАПЦАРОВ. ВСИЧКО ОСНОВНИ ПЪТИЩА В СОФИЯ СВЪРШВАТ В НИЩОТО. КАК ПЪК ТЕЗИ НАШИ АРХИТЕКТИ ЕДИН ПЪТ НЕ ОТИДОХА НА 380 КИЛОМЕТРА В БЕЛГРАД, ТА ДА ВИДЯТ КАКВО СЕ КАЗВА СТРОИТЕЛСТВО НА ГРАДСКИ РАЙОН ИЗВЪН ЦЕНТЪРА. КАКВО ДРУГО ДА КАЖА ОСВЕН, АБСОЛЮТНИ НЕГРАМОТНИЦИ. АЗ СЪМ ИКОНОМИСТ И ВИЖДАМ ЦЕЛИЯТ ТОЗИ ХАОС, КАКВО ОСТАВА ЗА АРХИТЕКТИТЕ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3234479
Постинги: 6936
Коментари: 4324
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930